Iedere leidinggevende loopt wel eens tegen situaties aan waarin hij of zij twijfelt over de aanpak en dan worstelt met de vragen als:

  • Hoe zet ik mijn team optimaal in?
  • Hoe krijg ik mijn team enthousiast voor (verander)plannen van de organisatie?
  • Hoe zorg ik dat ik met mijn team de steeds hogere bedrijfstargets kan realiseren?
  • Hoe kan ik mijn medewerkers helpen om meer uit zichzelf te halen?

Sparringpartner voor leidinggevende

Als je op zoek bent naar inspiratie en een sparring partner  kan Go Sens! je helpen. Aan de hand van concrete werksituaties en werkprocessen zoeken we samen naar de manier van aansturing die bij je past.

Teamcoaching

Go Sens kan u helpen om in kaart te brengen wat u en uw teammedewerkers nodig hebben om de doelen te halen en als een team te gaan functioneren. Dit kan in de werksituatie bekeken worden, maar soms is het beter om even afstand te nemen van het werk en buiten de werkplek gezamenlijk te bouwen aan de teambinding. Go Sens! kan dit ook voor u organiseren.

Inzetbaarheidsgids

Openlijk praten over de toekomst van medewerkers is vaak een onderwerp wat zowel medewerkers als leidinggevenden lastig vinden. Zeker in situaties waarin het minder goed gaat met het bedrijf, waar veranderingen zijn, waarin de werkdruk hoog is of in geval van non-performance.

Go Sens! kan hierbij een rol spelen en begeleidt u bij het voeren van de eerste gesprekken met medewerkers over hun inzetbaarheid, nu en in de toekomst. Doelstelling is medewerkers positief te laten reflecteren op hun functie en mogelijkheden binnen en wellicht buiten het bedrijf. Waar staan ze, waar willen ze naar toe en hoe komen ze daar?

Het vak leren

Go Sens! begeleidt startende (jonge) leidinggevenden in de eerste drie maanden in het werk aan de hand van actuele en concrete vraagstukken en uitdagingen. Doel is het vak te leren en vertrouwen te krijgen in het leidinggeven. Go Sens! coacht leidinggevenden op het gebied van people skills, om hun team effectiever te sturen. De leidinggevende krijgt hiermee een goede basis om daarna zelf aan de slag te gaan en zijn medewerkers optimaal tevreden, enthousiast en gedreven te laten functioneren.